Wygrać emocjonalnie, ale z kim? Z kim wygrywa lub przegrywa mistrz tenisa Roger Federer i co to ma wszystko wspólnego z negocjacjami w sieciach aptecznych?
O tym, że można znaleźć analogię miedzy myślami i emocjami mistrza, a myślami i emocjami negocjatorów oraz o tym, jak bardzo coaching może wesprzeć negocjatorów w budowaniu ich pewności siebie, twardości i tożsamości miałam przyjemność mówić w czasie wykładu zamykającego dwudniową konferencję Forum Liderów Farmacji „Sieci Apteczne 2015”.
Forum zebrało ekspertów z różnych dziedzin, od prawa farmaceutycznego, analiz sprzedaży, merchendisingu aptecznego, informatyzacji aptek po specjalistów miękkich obszarów handlu, czyli budowania długofalowych relacji i rozwoju kompetencji Menedżerow ds. Kluczowych Klientów. Wartym nadmienienia pozostaje fakt,że spotkanie bardzo mocno definiowali przybyli goście, aktywnie włączający się do dyskusji tak w czasie sesji jak i w czasie rozmów kuluarowych.
Dla mnie osobiście była to nie
tylko okazja do zaprezentowania możliwości rozwoju jakie daje coaching negocjatorów, ale także możliwość spotkania dawno niewidzianych kolegów z branży farmaceutycznej. I za obie te możliwości dziękuję organizatorom – Pani Sylwii Nowińskiej z Conference Development Centre oraz Tomaszowi Barałkiewiczowi i Arturowi Schabowi.
Zapraszamy na kolejną konferencję!